czwartek, 5 stycznia 2012

Efektywność Pracy - porady

Bez większych wstępów dzisiaj, szkoda czasu, kilka porad jak zwiększyć efektywność.

1. Rób jedną rzecz w jednym czasie. Prosta zasada, ale bardzo działająca. Korzystaj z mocy niesamowitej, zabójczej koncentracji w tym momencie i działaj. Efektywność gwarantowana.

2. Zrób listę priorytetów dla zadań, które chcesz wykonać. Porządek to podstawa dla produktywności i efektywności pracy. Wszystko jest pod ręką, nie ma bałaganu, czyste działanie.

3. Rób sobie przerwy! Wg naukowców powinno się robić przerwy w pracy co 15 minut, kilka oddechów, rozluźnienie i dalej można pracować.

4. Jeżeli możesz, nie bierz dodatkowej pracy do domu. Zrelaksuj umysł, odpocznij od obowiązków jeżeli możesz.

5. Przed końcem pracy, uporządkuj miejsce, w którym pracujesz i zrób sobie krótką listę rzeczy, które powinieneś zrobić następnego dnia. O drobiazgach się często zapomina, papier nigdy nie zapomni więc już jesteś z efektywnością do przodu.

Pozdrawiam Cię
Pracuj efektywnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz