wtorek, 27 grudnia 2011

Produktywność a Motywcja

Dość często słyszę pytania: "po co być produktywnym? nie mogę wykonywać pracy w tempie takim, jaki mi najbardziej odpowiada?". Zawsze odpowiadam, że oczywiście możesz, produktywność nie jest wymaganiem, tak samo efektywność, ale  z drugiej strony czy produktywność i efektywność nie jest swego rodzaju motywacją? 

Zrobienie więcej, w krótszym czasie, lepsze wyniki oraz lepsza skuteczność, całkiem niezłe profity bycia produktywnym i efektywnym w tym co się robi. 

Jestem zmotywowany za każdym razem gdy skupiam się na projekcie, wiesz czemu? Bo jest to następny krok, w kreowaniu mojej wymarzonej przyszłości, kolejny krok na drodze ku realizacji wszystkich celów, osobistych oraz biznesowych. 

Bycie produktywnym mnie nakręca, potęguje to efektywność pracy. Transformacja z największego lenia na świecie, w produktywną bestię zajęła mi dużo czasu, i nie była łatwa, ale gdy zadasz mi pytanie, czy jestem zadowolony po tym wszystkim..

.. to zdecydowanie odpowiem, że tak, trudności budują efekty, efekty dają całą paletę możliwości :)

Bądź zmotywowany! Bądź produktywny! i Bądź efektywny i ciesz się z coraz to lepszych wyników :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz